• Dumitru Roxana Elena                                        zascfsdvf
  • Departament HSE
  • TRIM Pitești

 

Într-o zi de marți când mă îndreptam spre facultate și curioasă din fire mi-am aruncat un ochi peste anunțurile de pe ușa facultății printre care se afla si cel de Start Your Career. L-am citit cu mare interes dar în același timp cu ezitare deoarece nu știam dacă îndeplinesc toate conditțile cerute. Cu toate acestea mi-am luat inima in dinți și am depus formularul de înscriere.După doar o saptamana am primit și raspunsul printr-un mail în care mi s-a comunicat că am trecut de etapa de selecție, dar nu se încheia totul aici, defapt….abia acum începea adevarata  provocare. M-am documentat în privința ativității pe care compania o desfașoară, câti clienți are, cât personal are, am facut o mică analiză asupra acesteia. Eu deja mă vedeam acolo deși știam că mai am multe etape de parcurs.

Am fost convocați toți studenții la o intalnire în fabrica unde am fost repartizați, eu am fost la JIT Bradu pe departamentul HR. Prima interacțiune cu membrii proiectului a fost surprinzătoare, persoane noi, mentalități noi. Am fost împarțiții în două echipe. Tema proiectului era fabrica de cutii de carton. A fost foarte plăcut să ne întalnim și să punem toate detaliile la punct. Am incercat să realizăm o fabrica în adevaratul sens al cuvântului cu tot ce presupune fluxul producției, responsabilitatea și sarcinile efectuate de membrii departamentelor, cheltuielile efectuate.

După acest proiect am trecut la următorul pas și anume interviul. L-am dat în fabrica TRIM. Am fost atât de surprinsă prima dată când am păsit în companie, totul era peste așteptările mele, biroul era open space, personalul elegant îmbracat, ambianța plăcută căci în birou se asculta muzica spre uimirea mea, defapt uimitor mi s-a părut că muzica este și in producție.

Interviul a fost o adevarată provocare. Am avut foarte mari emoții până la ușa biroului în care s-a ținut interviul după 5 minute m-am liniștit și am fost în largul meu.Nu am fost acceptată în departamentul HR. Am fost dezamăgită la primirea acestei vești și mă tot framântam că nu știam unde am greșit.

Dar când mă așteptam mai puțin am primit un telefon prin care mi se comunica dacă vreau să mai particip la încă un interviu dar în alt department și anume HSE&E. Nu am stat pe gânduri pentru că îmi doream să fac parte din acest proiect și am acceptat cu mare drag. Deja nu mai aveam emoțiile primului interviu am fost foarte relaxată ba chiar aș putea spune motivată din prisma faptului că îmi doream foarte mult și trebuia sa reușesc.

La acest interviu l-am întâlnit pe Liviu Prodan care ulterior mi-a devenit si tutore pe tot timpul stagiului. Interviul a fost printre cele mai ușoare pe care le avusesem până în momentul respectiv. Liviu era foarte degajat, prietenos aș putea spune, cu simțul umorului o persoană care îmi transmitea aceste stări. Interviul a durat 20 de minute în care am și glumit puțin pe seama întrebării ,,Ce ai face dacă într-o zi ai avea un task de genul să sortezi 2000 de boabe de orez pe culori? Boabele de orez sunt de 3 culori si amestecate intr-un vas rotund,, raspunsul meu a fost ,,Îmi pun mâinele în cap, zâmbesc și mă apuc sa le sortez,,.

La două zile de la interviu am fost sunată să mi se spună că am fost acceptată în departamentul HSE&E. Am plâns de fericire la telefon pentru ca eu chiar mi-a dat interesul atât la proiect cât și la interviurile susținute și îmi făcusem speranțe că am sa reușesc.

În companie am fost primită foarte frumos, Liviu, mi-a făcut cunoștință cu toți membrii departamentelor dar și cu colega mea Cristina, care din păcate a plecat la doar 2 luni după venirea mea. Cea mai grea situație în care am fost pusă și încă am acest complex dacă îl pot numi așa este faptul că aici se vorbește la per-tu indiferent de poziția pe care o ocupă colegul din fața mea. Am preluat repede informațiile necesare desfășurării activității ce mi se încredința.

Din această expriență am învățat foarte multe lucruri folositoare, această provocare reprezintă un start în cariera mea. Aici am învățat că responsabilitatea, respectul, atitudinea pozitivă și seriozitatea sunt esențiale în dezvoltarea profesională.

Pentru cei ,,mici,, am un singur sfat: să fiți siguri pe voi, să aveți încredere și nu în ultimul rând să vă implicați cât puteți!

 

 

 

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.