• Ilinca Larisa Alexandralar
  • Departament Financiar
  • TRIM Pitești

 

Totul a început într-o după amiază când am primit un telefon, prin care am fost informată că la Johnson Controls România se vor desfăşura stagii de practică pe o perioadă de şase luni. Cu toate că nu aveam prea multe cunoştinte cu privire la activitatea ce se desfăşura în cadrul companiei, am pornit la drum cu optimism, iar cererea de înscriere am trimis-o chiar pe ultima sută de metri.

La câteva zile am primit un e-mail din partea echipei Johnson prin care am fost anunţată de repartizarea mea pentru prima etapă a proiectului Start Your Career în Fabrica Trim Piteşti în echipa Smarald, iar după încă o săptămână a avut loc deschiderea proiectului, ocazie cu care am cunoscut membrii echipei cu care am colaborat pe perioada desfăşurării selecţiei şi ocazie cu care mi s-au prezentat doua provocări ce au urmat.

Proiectul business plan pentru lansarea unei fabrici de cutii de carton a reprezentat o primă provocare pentru mine, deoarece a trebuit să colaborez cu persoane necunoscute şi de specialităţi diferite. A doua provocare a fost reprezentată de susţinerea unui interviu.

În urma susţinerii proiectului şi a interviului, am primit cu bucurie vestea că am fost selectată pentru departamentul financiar pe o perioadă de 6 luni.

Primele zile au fost pline de emoţii, datorită faptului că urma să cunosc o mulţime de persoane noi, ceea ce a reprezentat cu adevărat o provocare – integrarea într-un nou colectiv, într-un mediu de lucru în care aveam să-mi petrec o treime dintr-o zi. Pe parcursul stagiului de practică, am putut vedea efectiv cum este să lucrezi într-o echipă, echipa în care m-am integrat foarte bine din punctul meu de vedere.

Persoanele din cadrul companiei cu care am luat contact  au fost foarte deschise şi primitoare, încercând pe cât posibil să fie pe înţelesul meu. Relaţia pe care am avut-o cu tutorele meu a fost una de bun augur, aceasta m-a ajutat să învăţ şi să îmi fac o părere despre felul în care ar trebui să beneficiez de tot ceea ce mi se oferă în cadrul companiei. Aceasta mi-a oferit tot timpul necesar pentru a-mi răspunde la întrebările pe care le-am avut.

SYC este mai mult decât un proiect, iar pe mine personal, m-a ajutat atât pe plan profesinal, dar pot spune că m-a ajutat şi pe plan social. Mi-ar plăcea ca să lucrez în viitor într-o echipă ca aceasta. Mi-ar plăcea să repet această experienţă cu persoanele cu care am fost repartizată la practică în această companie sau de ce nu, chiar să lucrez în viitor în această echipă.

Mă simt norocoasă că am făcut parte din proiectul Start Your Career, deoarece astfel am avut ocazia să cunosc oameni noi, să învăţ să îmi organizez munca cât mai eficient şi să îmi dezvolt abilităţile de comunicare prin interacţionarea cu personalul companiei. Stagiul de practică m-a ajutat să mă dezvolt din punct de vedere professional şi să îmi dau seama de nivelul meu actual de pregătire şi de anumite aspecte pe care ar trebui să le îmbunătăţesc.

Dragi colegi, vă doresc să aveţi multă răbdare, să fiţi receptivi la noţiunile prezentate de persoanele responsabile cu instruirea voastră şi să profitaţi la maximum de aceasta mare oportunitate ce va fost oferită.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.