Diana Calmîc

„Ma numesc Diana Calmîc şi am fost stagiar în departamentul Resurse Umane. Cum a început toată această aventură? Ei bine, neaşteptat. Într-o seară de decembrie, colega mea m-a anunţat că va avea loc o prezentare a unei firme la Rectorat. Iniţial neinteresată, am întrebat-o dacă se duce sa vadă despre ce este vorba şi la ce oră este. Spre norocul meu a fost spre seară şi am hotărât  să ma duc şi eu să văd ce se va prezenta, de ce nu? Ei, uite ca acel “De ce nu?” s-a transformat in “De ce să nu aplic?”. După prezentarea facută de către Directorul Resurse Umane în România, am încercat să aplic, iniţial pentru departamentul SSM. Dar, spre norocul tutorelui meu :), pentru că a fost o eroare de sistem, din cauza careia nu-mi apărea opţiunea departamentului SSM, am aplicat pentru departamentul HR (ulterior şi spre norocul meu :)). Totul a început cu primirea unui e-mail prin care am fost anunţată că am fost acceptată, apoi am fost repartizată în echipa Safir şi pusă la munca :). Trebuia să “deschidem” o fabrică. La început părea imposibil, însă timp de 2 săptamani am conturat împreună cu echipa mea un frumos proiect. Încă de la pregătiri şi întâlnirile cu echipa din fabrică am simţit că trebuie să fiu aici in urmatoarea perioadă. Am avut parte de un mentor de proiect excelent, în persoana Alinei Tuca  şi un tutore pe departament (Magda Sanduleac) pe masură :). Ele m-au ajutat şi m-au ghidat pe tot acest parcurs. După prezentarea proiectului, la scurt timp am fost anunţată că am fost acceptată ca stagiar. A fost o zi frumoasa. Ca un “bobocel” am intrat in birou în prima zi de stagiu. Am fost primită cu multă caldură, m-am simţit acceptată şi integrată într-un timp foarte scurt. Colegii de birou şi Magda m-au primit călduros şi m-au considerat un coleg de-al lor de la început. În acest timp am învătat foarte multe, am fost implicată în toate procesele şi activitaţile. Am început în forţă cu rebrand-uirea fabricii, a formularelor, instrucţiunilor, organizarea micilor surprize de primăvara, a team-building-ului, apoi a început valul angajărilor şi multe altele. Per ansamblu a fost o experienţă foarte frumoasă, din care am învăţat foarte multe, am cunoscut oameni frumoşi la chip şi suflet şi pe lânga colegi, am devenit prieteni. Şi ştiu că oricând voi avea nevoie, voi avea sprijinul lor necondiţionat. Sunt foarte mulţumită că am petrecut jumatatea de an în sânul acestei familii şi recomand tuturor studenţilor care vor mai aplica, să aplice cu încredere. Vor fi norocoşi, dacă vor fi stagiari in Adient.“Work hard, have fun, make a difference!”

Ruxanda Negura

„ Pentru mine, Ruxanda Negură, acest stagiu de practică a fost o experienţă plăcută, un pas pentru dezvoltarea capacităţilor mele. A fost o modalitate de a mă dezvolta pe plan profesional, ajutându-mă într-un fel, să-mi fac o idee  asupra  modului cum e să activezi într-o companie multinaţională. Mi-am format deprinderi, atât profesionale cât şi sociale: am învăţat depre munca în echipă, respect, amabilitate, responsabilitate, dar şi faptul că, o meserie, dacă doreşti să dea roade, trebuie să o practici din suflet, cu multă dăruire şi devotament.  Mă simt norocoasă că am făcut parte din acest proiect. Astfel am avut ocazia să cunosc oameni noi, să învăţ lucruri noi si să îmi organizez munca cât mai eficient.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.